LAV ORGANIC LIFESTYLE

Esileht / Kuidas osta?

Kuidas osta?

1. Ostukorv ja tellimuse vormistamine

1.1. Kliendi Ostukorv luuakse hetkel, kui ta on klikkinud nupule "Lisa ostukorvi."

1.2. Toote Ostukorvi lisamine ei kohusta Klienti veel ostma.

1.3. Klient saab muuta Ostukorvis olevate toodete kogust ning neid vajadusel Ostukorvist eemaldada.

1.4. Ostukorvis olevad tooted on tellimuse kinnitamiseni saadaval ka teistele Klientidele, ostukorvi lisamine ei broneeri toodet.

1.5. Tellimuse vormistamiseks vajutab Klient nupule "Vormista ost."

1.6. Tellimuse vormistamisel valib Klient endale meelepärase kohaletoimetamise viisi ja maksemeetodi ning kontrollib, kas arveaadressi ja tarneaadressi andmed on õiged.

1.7. Tellimuses esitatud andmete täpsusest sõltub Kliendi poolt ostetud toodete häireteta kohaletoimetamine ja vahel ka võimalikud lisakulutused. Peale vajutamist nupule "Kinnita tellimus," saadetakse Kliendi e-posti aadressile automaatselt tellimuse kinnitus. Kuni tellimus ei ole kinnitatud, on tooted saadaval ka teistele Klientidele.

1.8. Müügileping loetakse sõlmituks juhul, kui Klient on maksetähtaja jooksul tellimuse eest tasunud LAVecofashion arvelduskontole tellimuse kinnituse alusel tasumisele kuuluva summa.

1.9. KUI OSTUKORVIS ON NII KOHE SAADAVAL KUI TELLIMISEL KAUBAD, SIIS TOIMETAME KOHE SAADAVAL TOOTED TEILE VASTAVALT TEIE VALITUD TRANSPORDIVAHENDIGA VASTAVALT PUNKTILE 3. TELLITUD KAUBA TOIMETAMINE SIIS, KUI TELLITUD KAUP ON SAABUNUD TARNIJALT LAV GRUPP OÜ-LE EESTISSE. SELLEGA KAASNEVA TÄIENDAVA TRANSPORDIKULU EESTI PIIRES KANNAB LAV GRUPP OÜ.

2. Tellitud kauba eest tasumine

2.1. Klient saab sobiva makseviisi valida tellimuse vormistamisel.

       2.1.1. Swedbank või SEB Pank pangalingi kaudu, klikkides peale makse sooritamist nupule "Tagasi kaupmehe juurde".

       2.1.2. Tellimuse kinnituse alusel pangaülekandega 3 kalendripäeva jooksul arvates tellimuse kinnitamise hetkest.

       2.1.3. Tellimuse eest saab tasuda muul Kliendile sobival viisil (pangakontoris või makseautomaadis). 

2.2. Kui Klient on tellimuse sooritanud, saadetakse Kliendi poolt sisestatud e-posti aadressile automaatselt tellimuse kinnitus, mille alusel saab kauba eest tasuda 3 kalendripäeva jooksul arvates tellimuse kinnitamise hetkest.

2.3. Kui Kliendi e-posti aadressile ei ole tellimuse kinnitust saabunud, ei ole tellimus korrektselt vormistatud, Kliendi e-postkast on limiidi ületanud või on ekslikult sisestatud vale e-posti aadress. Kui Kliendi e-posti aadressile ei ole 1 tunni jooksul peale tellimuse vormistamist saabunud tellimuse kinnitust, palume ühendust võtta info@Lavecofashion.com.

2.4. Tellimuse kinnituses on ära toodud Kliendi poolt tellitud tooted ja kontaktandmed, kuhu tellimus saadetakse. Samuti on tellimuse kinnituses toodud LAVecofashion andmed ning Swedbank ja SEB Pank pangakontod, kuhu saab makse sooritada.

2.5. Kui Klient ei ole tellimuse kinnituse alusel tasunud 3 kalendripäeva jooksul arvates tellimuse sooritamise hetkest, loeb LAVecofashion seda Kliendi sooviks ostust loobuda ning tühistab tellimuse. Enne tellimuse tühistamist saadetakse Kliendi e-posti aadressile meeldetuletuskiri.

2.6. Enam kui 5 tühistatud tellimuse korral on LAVecofashion õigus kasutajakonto sulgeda.

 

3. Toodete kättetoimetamine ja üleandmine

3.1. Peale Lepingu jõustumist vastavalt tingimuste punktile 3.8. ja eeldusel, et punkt 1.5. on täidetud, toimetatakse tooted kohale Kliendi poolt tellimuses esitatud aadressil.

3.2. Kliendil on võimalik valida meelepärane kohaletoimetamise viis:

        3.2.1. Omniva AS-i kulleri vahendusel Eesti Vabariigi piires - 4,00€.

        3.2.2. Omniva AS-i pakiautomaadi vahendusel Eesti Vabariigi piires tellimustele kuni 99,99€ - 2,70€.

       

        3.2.3. Omniva AS-i pakiautomaadi vahendusel Eesti Vabariigi piires tellimustele alates 100€ - 0,00€.

        3.2.4. SmartPOST OÜ pakiautomaadi vahendusel Eesti Vabariigi piires tellimustele kuni 99,99€ - 2,52€.

       

        3.2.5. SmartPOST OÜ pakiautomaadi vahendusel Eesti Vabariigi piires tellimustele alates 100€ - 0,00€.

          

3.3. Tellitud kaup pakitakse tööpäeviti 2 tööpäeva jooksul peale ülekande laekumist LAVecofashion arveldusarvele. Makseid kontrollitakse E, K, R kell 12:00.

3.4. Postitused tehakse E, K, R kell 15:00. Kui tellimus on sooritatud laupäeval, pühapäeval või riikliku püha ajal, tehakse postitus sellele järgneval tööpäeval E, K või R.

3.5. Kaup jõuab kohale vastavalt tellimuse vormistamisel valitud kohaletoimetamise viisile:

       3.5.1. Omniva AS-i kulleri vahendusel Eesti Vabariigi piires 1 tööpäeva jooksul peale tellimuse väljastamist.

       3.5.2. SmartPOST OÜ pakiautomaadi vahendusel Eesti Vabariigi piires 1-4 tööpäeva jooksul peale tellimuse väljastamist.

       3.5.3. Omniva AS-i pakiautomaadi vahendusel Eesti Vabariigi piires 1-4 tööpäeva jooksul peale tellimuse väljastamist.

3.6. Koostöös kullerfirmaga Omniva AS jõuab tellimus Kliendini tellimuse väljastamisele järgneva 1 tööpäeva jooksul, kui ülekanne tellimuse eest on LAV GRUPP OÜ arveldusarvele laekunud E, K, R enne kella 12:00. Kui ülekanne tellimuse eest on laekunud peale kella 12:00, postitatakse tellimus järgmise pealekorjega. Klient saab SMS-teate, kus Omniva teavitab paki saabumisest järgmisel tööpäeval. SMS sisaldab Omniva paki numbrit, mille alusel on Kliendil võimalik muuta paki kättetoimetamise päeva või aadressi juhul, kui Klient pole kohal tellimuses märgitud aadressil. Kuller toimetab pakid kohale E-R ajavahemikul 9:00-18:00. Kui Klient viibib sellel ajal tööl, palume Saaja andmetesse märkida töökoha aadress, et tagada kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine. Aadressi saab soovi korral muuta Omniva iseteeninduskeskkonnas aadressil https://www.omniva.ee/era/pakk või telefonil 661 6616 paki numbri alusel. Saadetise kättetoimetamiseks tehakse üks väljastuskatse. Saadetis loetakse kättetoimetatuks, kui see on üle antud Kliendile või tema vähemalt 15-aastasele perekonnaliikmele isikut tõendava dokumendi alusel allkirja vastu. Kui väljastuskatse ebaõnnestub, tagastatakse see LAVecofashion. Kui pakk on  LAVecofashion tagastatud, tuleb paki kättesaamiseks Kliendil postikulu uuesti tasuda.

3.7. Koostöös SmartPOSTiga saab Klient kauba tellida pakiautomaati. Tellimuse vormistamisel tuleb nimekirjast valida lähim pakiautomaat kauba kättesaamiseks. Tellimus antakse SmartPOSTi kullerile üle E, K, R kell 15:00 ja saabub kohale 1-4 tööpäeva jooksul peale tellimuse väljastamist. Paki saabumisel saadetakse Kliendi mobiilile teade ning isiklik uksekood. Kliendil tuleb kood sisestada pakiautomaadi arvutisse, seejärel avaneb pakiautomaadi uks ning Klient saab kauba kätte. Saadetist hoitakse pakiautomaadis 7 päeva alates paki sisestamisest. Kui Klient ei ole pakki 7 päeva jooksul väljastanud, tagastatakse see ELAVecofashion. Kui pakk on LAVecofashion tagastatud, tuleb paki kättesaamiseks Kliendil postikulu uuesti tasuda.

3.8. Koostöös Omniva saab Klient kauba tellida pakiautomaati. Tellimuse vormistamisel tuleb nimekirjast valida lähim pakiautomaat kauba kättesaamiseks. Tellimus antakse Omniva kullerile üle E, K, R kell 15:00 ja saabub kohale 1-4 tööpäeva jooksul peale tellimuse väljastamist. Paki saabumisel saadetakse Kliendi mobiilile teade ning isiklik uksekood. Kliendil tuleb kood sisestada pakiautomaadi arvutisse, seejärel avaneb pakiautomaadi uks ning Klient saab kauba kätte. Saadetist hoitakse pakiautomaadis 7 päeva alates paki sisestamisest. Kui Klient ei ole pakki 7 päeva jooksul väljastanud, tagastatakse see ELAVecofashion. Kui pakk on LAVecofashion tagastatud, tuleb paki kättesaamiseks Kliendil postikulu uuesti tasuda.

3.9. Sihtkoha muutumise korral palub LAVecofashion Kliendil uued andmed teavitada nii kiiresti kui võimalik. Kui kaup on juba postitatud, ei ole sihtkoha muutmine LAVecofashion poolt enam võimalik. Sellisel juhul saab Klient sihtkohta muuta Omniva või SmartPOSTi klienditeeninduse abil.

3.10. Tellimuses esitatud andmete täpsusest ja õigsusest sõltub viivituste ja arusaamatuste vältimine kauba kohaletoimetamisel Kliendini. Kullersaadetise puhul on oluline, et Klient märgiks tellimuse esitamisel oma telefonibumbri. LAVecofashion ja koostööpartnerid ei vastusta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuse eest juhul, kui viivitus või arusaamatus oli tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest.

3.11. Kui saadetis on Lavecofashion poolt väljastatud, saadetakse Kliendi e-posti aadressile vastavasisuline teavitus.


 

LA'V nagu armastus. Armastus iseenda ja looduse vastu.